retard-messiah

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

NAKENHET ÄR FULLT NATURLIGT OCH ÄVEN ROLIGT!

Av Paul Karlsson - 30 maj 2012 22:07

NAKENHET I ALLA DESS FORMER


Jag har en väldigt fri syn på nakenhet. Kläder är bara till för att man ska ha något varmt och skönt att värma kroppen med när det är kallt. Men för den sakens skulle springer jag inte omkring naken bland folk. Det händer att jag är naken och kanske glömmer att ha persiennerna nere då jag går hemma utan kläder. Men ser de mig så är det upp till dem. De kan ju låta bli att titta. Alla är vi skapta likadant. Jag har en snopp storlek större än genomsnittet. Andra har kanske mindre. Jag är rakad andra är det kanske inte.


Men jag skulle absolut inte ha något emot att bada på en nudist strand. Inte för att jag är nudist. Jag tycker bara illa om våta och äckliga badkläder. Det tar lång tid tills de torkar och solbrännan blir jämnare om man är helt naken då man solar. Och kläder är ett hinder då man simmar. Särskilt då för kvinnor med baddräkter. Men det ger en frihetskänsla att vara naken också. 


Sedan har man ju lite porriga fantasier om spännande platser att ha sex på där folk kan se mig och min partner. Tvättstugan, stranden, balkongen, i skogen eller i ett omklädningsrum. Var som helst där man kan bli upptäckt. Jag ska inte säga att jag är helt nöjd med min kropp. För det är jag verkligen inte. Det är väl därför det är lite spännande att någon som inte är inbjuden att få se mig naken råkar gör det ändå. Men jag är väldigt trygg med att min parnter får se mig naken. Den spänningen vill jag gärna avdramatisera snabbt vid ett möte. 


Helnaket där det syns att man är naken och det ändå är något som döljer det intimaste tycker jag att är coolt.


Att vara naken då jag går till exempelvis Lidl och handlar skippar jag av ren respekt för andra människor.


  Samlag i tvättstugan! Why not?



Även Darth Vader behöver klä av sig dräkten efter en lång dag på jobbet. Detta är den nakna sanningen!


 

Parodi på en Absolut Vodka reklam.



För att man äger en kundvagn så är det inte något som säger att man inte kan vara naken.



Mona Lisas Skarpa Luktsinne   



Down at the whiskey!




Vad det gäller den Mediala synen på nakenhet som tycker jag ibland det kan var lite väl ytligt och utseendefixerat. Till exempel tyckte inte jag om den debatt det blev kring Blondinbellas kropp. Att hon skulle var för fet för ett utvik. Bullshit!! Hon är lite mullig och ser ut som folk gör. Vackert med lite former. Man ska stå för den kropp man har. Trivs man med att vara vältränad så ska man tillåta sig att vara det. Och gillar man inte att se onaturligt smal ut så behöver man inte göra det heller. Sedan det också vara på andra hållet att man inte kan gå upp i vikt. Då har man rättighet att få vara trådsmal också. Det finns så olika smaker här i världen. Så det finns alltid någon som tycker om allt. Jag tycker som ni ser om att kombinera nakenhet med humor. Det har gjorts mycket den senaste tiden. Jakob Öqvist och Martin Björk gjorde nyligen en mer humorinriktad tolkning av Anton Hyséns utvikningbild. Detta efter även Anders Timell gjort samma typ av bild. Jättekul och faktiskt snygga bilder. Dett stora uppsjö av gravida magar man kan se på tidningsomslag gillar jag också. Demi Moore, Britney Spears, Christina Aguilera, Sanna Ekman och nu senast Jessica Simpson har på ett estetiskt vackert sätt poserat helnakna med magarna i vädret. Graviditet är kvinnlighet. Så att symbolisera att gravida magar inte är något fult tycker jag är bra. Men som sagt mest gillar jag bilder där man är naken med glimten i ögat som jag själv väljer att vara då jag själv är det på bild.



Demi Moore gravid.




Leslie Nielsen parodi på Demi Moores utvikningsbild.


      


Christina Aguilera gravid.


 


Britney Spers, gravid.



Jessica Simpson gravid.



Anton Hyséns originalbild.



Den roliga och faktiskt snygga kopian på Hyséns bild. Jakob Öqvist och Martin Björk är det som har kastat kläderna på denna bild.


       

  Min favoritbild. Sandra Dahlberg naken bland en massa fisk på Ica. Humor och sexighet i kombination.



Kurvor är naturligt och vackert. Bra jobbat Isabella "Blondinbella" Löwengrip.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul Karlsson - Onsdag 17 april 15:57

  BACK TO BLACK   Artisten och ikonen Amy Winehouse har nu fått sin historia berättad i filmen “Back To Black" som jag har var på bio och sett. Jag ska därmed berätta vad jag tyckte i denna recension. Men först lite om handlingen. Fil...

Av Paul Karlsson - Torsdag 4 april 18:31

  GHOSTBUSTERS: FROZEN EMPIRE   Ghostbusters franchisen har efter framgången med den senaste delen “Ghostbusters: Afterlife” fått sin fortsättning med filmen “Ghosbusters: Frozen Empire”. Den filmen har jag varit och s...

Av Paul Karlsson - Torsdag 28 mars 15:50

  GODZILLA X KONG: THE NEW EMPIRE   MonsterVerse-franchisen om Godzilla och King Kong har nu fått sin fortsättning med filmen “Godzilla x Kong: The New Empire” som jag nu har varit sett på bio. Jag ska därmed berätta vad jag tyckt...

Av Paul Karlsson - Onsdag 13 mars 18:21

  MAY DECEMBER   Filmen “May December” som fick en Oscarsnominering i kategorin bästa originalmanus har jag nu varit och sett på bio. Jag ska därmed nu berätta med denna recension vad jag tyckte. Men först ska jag berätta lite om ...

Av Paul Karlsson - Torsdag 7 mars 16:23

  DEN SISTA RESAN   Radarparet Filip och Fredrik är högaktuella med en ny film som heter “Den Sista Resan”. Den filmen har jag varit och sett på bio och ska med denna recension berätta vad jag tyckte. Men först lite om handlingen....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards