retard-messiah

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

SHADES OF AGES

Av Paul Karlsson - 7 oktober 2012 04:32

ÅLDER ÄR BARA ETT TAL


Rubriken talar om det som kommer att vara genomgående för detta inlägg. På "Vecka6" blogginspirationssidan där detta inlgägg kommer att postas är temat just ålder och funderingar kring detta i sexuella sammanhang och relationer i allmänhet. Är åldersskillnad en stor grej eller inte?


Spontant skulle jag svara nej på denna fråga. Jag har dejtat kvinnor över 40 och utan att nämna namn även haft sex med en av dem. Och eftersom detta inlägg ska ta en sexuell riktining enligt temat så ska jag fördjupa mig i den sistnämnda som exempel på att ålder inte alls har betydelse.


Det hela började med att jag en julafton fick ett penis avgjutnings set i julklapp. Då jag tid för fritt skapande på min fotoutbildning så kom jag på en idé där denna penisavgjutning kunde vävas in. Temat jag bestämde mig för var surrealism. Och jag bestämde mig för att väva in freudianska undertoner i en "He-Man" inspirerad bild genom att byta ut denna bandomshjältes svärd mot en penis. Och vad vore inte bättre då än att visa upp sin egen tänkte jag. Bisarr humor som jag har. En killkompis försökte hjälpa mig. Men situationen blev så konstig för mig. Att stå helnaken med snoppen i en kall gipsliknande smet är ju inget som jag normalt brukar göra då mina polare tittar på. Resultatet blev att jag inte fick erektion. Så därför misslyckades min avgjutning. 


Jag ville självfallet inte ge upp. Brinner jag för ett projekt så ger jag mig inte förrän det blir slutfört. Jag beklagade mig därför på ett sex community där jag är medlem. Lite ironiskt ställde jag frågan om någon tjej kunde komma hem till mig och hjälpa mig att få till en penis avgjutning. Det var en kvinna som var några år över 40 som nappade.  Jag trodde inte seriöst först på att hon menade allvar. Men vi pratade vidare. Jag frågade vad hon ville ha för att göra det. Jag kanske missar vissa detaljer i händelseförloppet eftersom det var något år sedan och det är lite svårt att komma ihåg allt. Men i alla fall så kom vi fram till att jag kan betala henne i natura. Och det utvecklades sedan till träffas och ha en trevlig helg tillsmmans med mat, film ljuvlig sex och så förstås avgjutning då.


Avgjutningen misslyckades tyvärr. Inte för att jag var slak denna gång. För den biten var sannerligen inga problem. Det var snarare tvärtom. Under den helgen hade man mer svårt att få den att lägga sig. Vi gjorde något fel då vi blandade avgjutningssmeten istället. För mycket vatten eller något. Så någon avgjutning av min penis har jag fortfarande inte. Det slutade med att jag fick klippa ut en penis avgjutning i min egen snopps storlek och klistra in i bilden med hjälp av photoshop. 


Så här blev resultatet då bilden var klar:


 


Nog om den penisavgjutningen. Det blev ju en bild i alla fall. Trots att det inte blev precis till 100% som jag hade tänkt mig. Helgen jag tillbringade med kvinnan i fråga blev jättebra. Vi hade en massa sex, närhet och mys. Sådant som är trevligt för en ensam person som mig att få känna för omväxlings skull. Vad det gäller det sexuella kan jag inte se någon skillnad mellan att ligga med en 40-åring, någon i min egen ålder eller yngre. För det har inte varit någon större skillnad mellan de 6 älskarinnor jag hunnit med under mitt 31-åriga liv. I början när man var ung så kunde väl en av de första kanske vara dålig på att leverera i sängen. Låg bara där och tog emot utan att ge gensvar i själva akten. Men det där handlade bara om oerfarenhet och vad den saken beträffar så var man väl inte så duktig själv på den tiden. Sexuell kapacitet är alltså inget som skiljer sig pga ålder. Däremot kanske det mentala planet skiljer sig lite. Jag som ofta har långa uppehålla mellan gångerna då jag får till det med någon kände mig väldigt trygg med en äldre kvinna som hade varit med om en del sexuellt. I alla är det fördomen man har. Jag tyckte hon kändes trygg och att hon inte hade så höga förväntningar på mig. Jag tyckte även om att hon gav mig spacet att hålla det på enbart ett sexuellt plan. För jag är väldigt osäker när det gäller fasta relationer. Jag har blivit bränd några gånger för mycket. Och vänskap har även dött ut då jag fått känslor. Ibland kan jag känna att det är bara kvinnor som är några år äldre än mig som kan förstå detta. De har gått igenom allt det där som inte jag gått igenom. 


Och vad gäller fasta relationer så hoppas jag på en dag kanske mot all förmodan träffa någon som kan passa in i mitt liv och ta mig för den jag är eller rent gilla mig för den jag är. Förmodligen kommer det att var någon som är något år äldre. Vem vet? En egenskap som jag gillar med äldre är i alla fall att de kanske förhoppningvis är klara med den biten att skaffa barn eller inte vill ha några. För i den ålder jag befinner mig i är det många biologiska klockor som tickar. Och jag känner inte alls för att någonsin skaffa några ungar. hehe, jag har min leguan det får räcka. Men kan man ju också träffa en tjej i min egen ålder som i sinnet är där jag är i lviet som det kan funka bra med.


Som sammanfattning blir som sagt ålder är bara ett tal. Inget att lägga för mycket fokus på. Fast jag har förstås en gräns också. Gränsfall är 43 år. Jag vill knappt gå längre. Men skit samma hur gamla man är. Det är ju kemi och sådant som spelar in. 


 

Julianne Moore. Vacker kvinna över 40 om man får fantisera lite.


 
 
cupi

cupi

31 oktober 2012 23:00

din blogg är grryym :)<3 man blir grymt inspirerad att blogga och så! :3
besök min också, haha xD www.cupi.blogg.se

http://www.cupi.blogg.se

Paul Karlsson

1 november 2012 00:26

härligt höra att du tycker det. värmer i hjärtat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul Karlsson - Torsdag 28 mars 15:50

  GODZILLA X KONG: THE NEW EMPIRE   MonsterVerse-franchisen om Godzilla och King Kong har nu fått sin fortsättning med filmen “Godzilla x Kong: The New Empire” som jag nu har varit sett på bio. Jag ska därmed berätta vad jag tyckt...

Av Paul Karlsson - Onsdag 13 mars 18:21

  MAY DECEMBER   Filmen “May December” som fick en Oscarsnominering i kategorin bästa originalmanus har jag nu varit och sett på bio. Jag ska därmed nu berätta med denna recension vad jag tyckte. Men först ska jag berätta lite om ...

Av Paul Karlsson - Torsdag 7 mars 16:23

  DEN SISTA RESAN   Radarparet Filip och Fredrik är högaktuella med en ny film som heter “Den Sista Resan”. Den filmen har jag varit och sett på bio och ska med denna recension berätta vad jag tyckte. Men först lite om handlingen....

Av Paul Karlsson - Torsdag 29 feb 16:27

    DUNE PART TWO   Så var den äntligen här! Uppföljaren på Denis Villeneuves mäktiga rymdepos som han briljerade med år 2021 på bioduken. Nu har jag varit och sett uppföljaren “Dune Part Two” på bio och ska med denna recension ...

Av Paul Karlsson - Torsdag 22 feb 17:50

  BOB MARLEY: ONE LOVE   Reggaelegenden Bob Marley har nu fått en egen biopic film med titeln “Bob Marley: One Love”. Den har jag nu varit och sett på bio och ska med denna recension berätta vad jag tyckte. Men först lite om handl...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards