retard-messiah

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

IMTIMT HÅR ELLER INTE? - DET ÄR FRÅGAN!

Av Paul Karlsson - 1 juli 2012 02:20

TANKAR KRING BEHÅRING PÅ INTIMA OMRÅDEN.
SAMT VAD JAG ATTRAHERAS AV 

OCH EVENTUELLA TIPS KRING RAKNING


I detta blogginlägg hade jag tänkt prata lite om mina åsikter kring det där området som är så spännande att utforska på sin partner. Könsorganen så klart!


Först kan jag börja med att tala om att jag rakar mig under armarna. Detta för att jag har hört att svetten som samlas där blir mer koncentrerad och utsöndrar en värre odör än om man inte rakar sig. Detta för att man på stenåldern skulle locka till sig fler honor. Jag vet inte om denna myt stämmer och är vetenskapligt bevisad eller om det bara är en teori som inte bygger på fakta. 


Men nu var det underlivet det skulle handla om. Runt min penis brukar det oftast vara rakat. I alla fall då jag planerar att visa upp den för någon av motsatta könet. Vem vill ha hår i maten då de ska suga brukar det ju heta. Men jag gör absolut inget åt håre därnere pga några ideal. Jag vill barKet i trim. Dock blir det lite si så sådär med rakningen av intima delar då man under långa perioder inte får ligga som jag tyvärr råkar ut för i lite allt för långa perioder. Dock vet jag inte hur ni tjejer ser på det hela med en renrakad snopp. Jag sparar inget för ska man ändå raka sig därnere så tycker jag det är lika bra att ta bort allt. Och ju mindre man hår man har ju mer ser man av min vackra penis som jag är väldigt stolt över att visa upp då tillfälle ges.
Men sedan är det en sak jag undrar. Ser det konstigt ut att man är helrakad där och sedan har hår på benen. Jag liksom inte hårig som en apa. Men benen är ganska håriga och det andra sidan ljumskarna. Ser det jättetokigt ut om man är helt kal runt könsorganet och resten är hårigt. Har hört att vissa tjejer tycker det ser roligt ut. Men orka raka hela kroppen liksom!

Så undrar jag några sista saker om manlig könsrakning. Vi kan börja med frågan om hur mycket hår som ska tas bort. Och nu tänker jag på andra intima delar. Pungen är väldigt svår att få helt renrakad. Lite fjun är det alltid kvar. I alla fall med hyvel som jag rakar mig med. Sedan undrar jag lite över området nedanför pungen om man är emellan benen på mig. Området mellan pung och anal brukar jag hålla renrakat också. Men vi män är skapta med den ofräscha egenskapen att ha hår inne i analen. Finns det någon kille överhuvudtaget som rakar sig där. Jag skulle gärna precis som tjejer vara hårlös där. Men hur gör vi som inte är det? Man kan väl inte köra in rakhyveln i röven? Hur gör du som är man och har hår i röven? Och framför allt tycker tjejer att det är motbjudande att man har hår där?

Så till det sista om manlig och för delen också kvinnlig rakning. Men kvinnlig rakning har jag inte pratat klart om än. Det jag vill veta är om effekterna då man har rakat sig. Får ni sådana där röda utslag? Typ rakningsfinnar? Jag tycker personligen inte att min snopp är så fin då man får sådana någon dag efter rakningen. Har ni något tips på produkter att raka sig med? Eller kanske något på apoteket för intimrakning som är bra att smörja in sig med efteråt? Vad finns det annars för bekväma rakning metoder att använda sig av? Brasilian vax låter som att det gör ont. Vill jag ej prova om jag kan slippa.


Nog om håriga eller inte håriga penisar. Jag är mer intresserad av snippor för att det är min personliga sexuella läggning. Ja, jag vet att ni kanske tycker jag är udda. Men jag har inga problem med att erkänna det. Jag är faktiskt hetero och stolt över det. Hoppas ingen har något emot det. Men fruktbarhetens mussla, vagina snippa eller vad man nu vill kalla detta underbara som vi som gillar snippa får uppleva ibland tycker i alla fall jag att ska visas upp på vackrast möjliga sätt. Jag tycker givetvis att det är upp till tjejen ifråga vad hon trivs med. Det kan vara hett med helrakad vaginor. Men det är ju så vanligt och är de rakade så känns de mindre personliga tycker jag. 



   

Den undebart vackra skådespelerskan och före detta modellen Lily Cole med en flammigt, eldigt och vackert och naturligt rödhårigt och lite lagom ansad buske därnere.


Drömsnippan ser ut som den på bilderna ovan. Om jag själv får välja. Tidigare nämnde jag att jag gillar att det inte är helt orakat därnere för att helrakat kan kännas vanligt och opersonligt. Jag tycker att det är väldigt sexigt då tjejer sparar lite hår som visar deras originalfärg därnere. Och allra svagast är jag som ni kan se på bilderna för rödhåriga kvinnor. Framför allt för att jag har hört att de har ett eldigt temperament både i och utanför sovrummet. Men största fantasi är att få testa om fördomarna kring dera sexuella temperament stämmer. Är de så vilda och eldiga i sängen som det sägs. Och eldigt är det urläckert om det är därnere också. En äkta rödhårig tjej med riktigt eldfärgat hår därnere är något av det sexigaste som finns. Så är ni rödhåriga. Skit i det där med att raka er. Eller spara i alla fall ut en lagom mängd hår ovanför slidöppningen så man får se den vackra egenskapen. Jag älskar det och snoppen blir hård bara jag tänker på det. Hahaha får väl slänga in en lite raggning för de eventuella naturligt rödhåriga tjejer som läser detta. Är ni på riktigt röhåriga och orakade. Ta då kontakt med mig om intresse finns. En gång i livet vill jag få ha provat på sex med in läcker rödhårig tjej. Och allra helst så hade jag ju önskat att man träffar en sådan läckerhet som man kanske kan dela livet med. Men sådant vet man aldrig. Sjukt heta är ni natural redheads i alla fall.


Nog om rödhårigt. Men det berättade ju en del om hur jag vill att ett kvinnligt könorgan gällande hår ska se ut. Och jag har förstås inte krav på att tjejer ska vara rödhåriga. Man kan ju drömma och ha något man attraheras speciellt av helt enkelt. Men det är bara en hårfärg och det finns många söta blondiner och brunetter också. Och detsamma gäller er. Spara lite ovanför snippans öppning. En sträng med hår eller en ansad buske. En djungel som gör att det inte syns om trosorna är på eller av är väldigt osexigt. Allra helst när man ska slicka. Därför gärna fritt just i slick området. Och framför allt gör det ni trivs bäst med tjejer. Jag är i alla fall inte en person som dömmer någon efter hårväxt därnere. Det är ändå det våta håle man ska tränga in i som är det viktiga. Men ju mer personlig en snippa ser ut desto vackrare.

 

Låt gärna håret växa lite. Men som sagt man vill faktiskt kunna se att trosorna är av. Demi Moore du var och är en mycket vacker kvinna. Men det här är för mycket. Man ska ha det mant trivs i. Men med en sådan här djungel hittar man knappt hålet och får hår i munnen då man slickar. Naturligt, men lagom är bäst.

 
 
Mickan

Mickan

1 juli 2012 04:11

Haha va skön du är. Du är fan ärligare än mig :D
Jag själv tycker inte att det spelar roll om killen är rakad eller inte. Man ska ju se att det är en man som man har sex med och inte en liten pojke. Kan vara lite trevligare när killen ansar lite granna. Så man inte får massa hår i näsan om man skulle vara där nere med munnen ^^

http://mikaelahellstrom.bloggplatsen.se

Paul Karlsson

1 juli 2012 06:11

Det är som sagt valfritt. jag tycker som du att det är tråkigt med helrakade kvinnor. inte för att jag inte tycker det är fint. ibland kan det vara trevligt att kanske variera med att någon gång då och då vara helrakad som tjej. det växer ju ut igen. men jag trivs i att själv vara rakad. så jag fortsätter med det. men jag hänger inte med helt vad du menar med se ut som "en liten pojke". visst len som en 10-åring som inte kommit i puberteten. men vilket barn har en snopp som är fullt erigerad. och dessutom är ju pung och penis mer välutvecklade på en vuxen man. men antar att den kontrasten. len barnssnopp kontra vuxensnopp kanske är det du tycker ser lite sjukt ut.

jag ser det mer som att kvinnan får mer kuk för pengarna höll på att säg. men mer syns ju av den om det inte är hår omkring. hehe, inte för att det är ett problem att den inte skulle synas ändå. men så jag ser på saken. sen beundrade du min ärlighet. så vafan. här kommer en till. jag tycker inte om då man har kommit och man råkar få sperma i könshåret. går att tvätta. men enklare att tvätta bort det är det om man inte har ngt könshår som fångar upp det. men det är förstås ett större problem när man onanerar. annars har man ju en partner som kan ta emot satsen på det sätt hon gillar.

härligt att du tyckte jag var skön. hur fick du nys om min blogg då?

 
Ingen bild

A

4 juli 2012 00:45

Kul att man kallar det naturligt när det inte alls är naturligt. Ba "näää det ska vara naturligt men ändå inte för då blir det för mycket". Lol.

Paul Karlsson

1 oktober 2012 21:32

spara ut litegrann tycker jag att är det bästa.

 
Ingen bild

Den håriga saten

30 april 2016 00:48

Här kommer jag och säger mitt flera år efter att du publicerade inlägget.

Jag struntar i om folk rakar sig eller ej så länge det inte växer ut på benen och syns när du går runt i baddräkt/bikini (syftar då på kvinnor), för det är inte vidare vackert, men annars spelar det ingen roll.
Men en sak har du fått en om bakfoten. Även kvinnor kan ha år runt analen och det är många fler än vad du tror. Som sjuksköterska har jag sett många håriga kvinnobakar, minst lika många som jag har sett manliga och jag själv tillhör tyvärr en av dom. Jag hade önskar att jag kunde vaxa bort håret och att det aldrig skulle komma tillbaka, men tillbaka kommer det och det gör helt enkelt bara för jävla ont och upprepa det. Och som du säger. Det är fan omöjligt att raka bort stråna men visst försöker jag =)

Paul Karlsson

30 juni 2016 14:45

självklart kan kvinnor med ha mycket hår. skillnader är väl hårfärg antar jag. har man tur så får man ljusa eller glesa hårstrån som knappt syns. men raka sig där är ingen bra grej. har man otur kan man slinta och raka sig när eller i analen så att det blir ett sår som kan leda till infektion. det finns en massa bakterier där som ska finnas där. ansa det istället. rakning kan ha den motsatta effekten att det sprider sig och blir tätare hårväxt istället. håriga ben och armhålor är inte så attraktivt. men på de intima områden som finns så kan det vara sexigt. det fyller funktion att förhindra svampinfektion hos kvinnor också. så låt det bara bara. håll det i trim. man ska ha det man trivs med. så länge man själv mår bra så ska man skita i vad andra tycker.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul Karlsson - Torsdag 28 mars 15:50

  GODZILLA X KONG: THE NEW EMPIRE   MonsterVerse-franchisen om Godzilla och King Kong har nu fått sin fortsättning med filmen “Godzilla x Kong: The New Empire” som jag nu har varit sett på bio. Jag ska därmed berätta vad jag tyckt...

Av Paul Karlsson - Onsdag 13 mars 18:21

  MAY DECEMBER   Filmen “May December” som fick en Oscarsnominering i kategorin bästa originalmanus har jag nu varit och sett på bio. Jag ska därmed nu berätta med denna recension vad jag tyckte. Men först ska jag berätta lite om ...

Av Paul Karlsson - Torsdag 7 mars 16:23

  DEN SISTA RESAN   Radarparet Filip och Fredrik är högaktuella med en ny film som heter “Den Sista Resan”. Den filmen har jag varit och sett på bio och ska med denna recension berätta vad jag tyckte. Men först lite om handlingen....

Av Paul Karlsson - Torsdag 29 feb 16:27

    DUNE PART TWO   Så var den äntligen här! Uppföljaren på Denis Villeneuves mäktiga rymdepos som han briljerade med år 2021 på bioduken. Nu har jag varit och sett uppföljaren “Dune Part Two” på bio och ska med denna recension ...

Av Paul Karlsson - Torsdag 22 feb 17:50

  BOB MARLEY: ONE LOVE   Reggaelegenden Bob Marley har nu fått en egen biopic film med titeln “Bob Marley: One Love”. Den har jag nu varit och sett på bio och ska med denna recension berätta vad jag tyckte. Men först lite om handl...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards