retard-messiah

Alla inlägg under mars 2012

Av Paul Karlsson - 14 mars 2012 04:38

Nu är snart dagen med stort "D" här!! Dagen som vi alla väntar på!

 Den kommande torsdagen så kommer första trailern ifrån Tim Burtons kommande vampyrfilm "Dark Shadows" att visas för första gången. Här är några första screen caps som ger lite försmak. Jävlar vad taggade vi är allihopa inför det här!!!

Själv ska jag sitta uppe hela torsdags natten och bara vänta. Vet ej exakt när "The Ellen DeGeneres Show" visas i USA. Men jag ska i alla fall sitta och bevaka vid datorn så jag är en av de första som får se trailern.


 

Av Paul Karlsson - 13 mars 2012 15:02

Jag har skrivit en dikt. Hahaha man nog kanske läsa in lite Björn Ranelid i det hela uppbyggandet av texten. Här läser jag upp den.




Om mannen avstår från Angelinas läppar i mer än 30 år
så dör hela filmindustrin ut!





FILMEN ÄR DET FÖRSTA VALET.

GLÖM INTE DET!!



Av Paul Karlsson - 13 mars 2012 13:53

FILMEN -
DETTA MIRAKEL

Filmen är ett mirakel
som besegrar allt
Filmen finns
i alla världens länder
Men den väger ingenting
Filmen färdas utan censur utan kompass
i alla biografer vi tänder
Den är en lekplats för en filmvan
Filmen vilken kraft
Angelina är det första bombnedslaget
Detta under, detta mirakel
Ja nu skjuter vi in dvd-luckan

Denna mäktiga film
Filmen är det största miraklet
Filmen Filmen - detta under

Om mannen avstår från Angelinas läppar i mer än 30 år
så dör hela filmindustrin ut

Detta under, detta mirakel
Ja så är det!!!
Dessa vackra filmer

Filmen kan inte tolkas fel
för den behärskar alla språk
Filmen - vilken kraft!

Filmen är det första valet
glöm inte det!

FILMEN, FILMEN, FILMEN
OJ OJ OJ OJ
NU KOMMER FILMEN
NU KOMMER HOBBITARNA
NU KOMMER SUPERHJÄLTARNA
HERRE GUD HERRE GUD!!!!


 

Av Paul Karlsson - 13 mars 2012 01:47

Idag har jag precis skaffat en hypermodern tandborste som jag ska använda innan jag går och lägger mig. Sen tar jag några tag med borsten när jag vaknar imorgon också.


 

Av Paul Karlsson - 12 mars 2012 09:52

VHS-LOPPIS!!!


Tjänade sammanlagt 10 kr på en vhs-utgåva av "Star Wars Episod III - Revenge of the Sith". Någon överviktig WoW-nörd blev det som köpte den. Men det var i alla fall en film som blev såld. Men nu har jag då inte den nya trilogin komplett till att sälja den till trilogi pris.


Filmerna ligger nu uppe på vindsförrådet igen.




 



Filmerna jag hade med mig är i princip alla de jag sedan skaffat på dvd. Så jag säljer dem nu för att vhs är ute och dvd är inne.


 



Kärleken
Detta under, detta mirakel
Och är mäktigare än allting annat på denna jord
Kärleken
Ett enda vapen, mäktigare än allting annat


Kärleken
Vilken kraft
Världens första och största hasselnöt är kärleken
Detta under, detta mirakel
Nu skjuter vi iväg pilarna


En ekorre som kallas kärleken, ett mirakel
Detta mäktiga ord
Ett mirakel som kallas kärleken, ett mirakel
Kärleken är världens största mirakel


Kärleken, kärleken
Detta under, detta under
Att leva är att äta nötter
Från trädet Jag till trädet Du i trädet Vi.


 


Dagens inköp! En Andy Warhol tavla med Marilyn Monroe motiv. Den är nu upphängd i köket. Köpte den för 20 kr.


 


SEXIGT!!!


 




Av Paul Karlsson - 12 mars 2012 07:27

IMPRESS MEGAN FOX!
KAN JAG DET?

Jag tvivlar på det. Jag har nog ingenting som en så vacker tjej vill ha. Mer än en perfekt och stor kuk då förstås. Men kuken är inte allt. Sjukt rolig humor denna vackra storläppade kvinna har i alla fall. Hon var så het i de två första "Transformers" filmerna då hån hänger lättklädd över motorhuvar. Samt då hon ligger och ser snygg ut på en motorcyket i andra "Transformers" filmen.


Av Paul Karlsson - 10 mars 2012 23:57

MELODIFESTIVALEN


2012


FINAL I GLOBEN


Så blev det då förtippade Loreen som tog hem segern i årets Melodifestival. Tätt följd av Danny. Jag blev väldigt nöjd med det resultatet.Vissa artister kunde ju fått högre placering. Men det är återigen svenska folkets röster som avgör det hela. Och man får nästan säga att det har varit ett väldigt intressant upplägg av artister i år. Ett stort varmt grattis till underbara Loreen. Det var hon väl värd rätt att det delvis kan kännas lite förtippat och att det gär att överraskningsmoment nästan försvinner.


Så här blev slutresultatet:



1. Loreen – "Euphoria"


2. Danny – "Amazing"


3. Ulrik Munther – "Soliders"


4. David Lindgren – "Shout it out"


5. Molly Sandén – "Why am I crying?"


6. Top Cats – "Baby Doll"


7. Dead by April – "Mistery"


8.Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern –  "Jag reser mig igen"


9. Lisa Miskovsky –  "Why Start a Fire"


10. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"


 


Av Paul Karlsson - 10 mars 2012 18:13

EVENTUELLT BIDRAG


TILL


NÄSTA ÅRS


MEDLODIFESTIVAL:




MELODIFESTIVALEN 2013
DELFINAL 2
BIDRAG 3
HANNA WIDERSTEDT – JAG SMEKER MIG IGEN



I det förflutnas flickrum, där är alla minnen är rosa
Men jag trevar efter njutngen som kan gör att det går
När kvinnodagen gör entré vill man ha ett minne att se tillbaka på
Vill jag sitta vid denna bloggskärm då jag elfte kommentaren får


För jag smeker mig igen, ja jag pillar där igen
När jag ser in i min våta mussla när du är inuti mig
En som smeker sig igen, ah jag tillfredställer mig själv igen
Det bultar i mitt sköte av tankar på en snorre i min mus


När bloggar startas fritt, och mitt liv fläks ut för er
När youtube viewers garvar finns mitt svar på en populär blogg
Och det är för mig din snopp gör sin entré


För jag smeker mig igen, ja jag pillar där igen
När jag ser in i min våta mussla när du är inuti mig


Så nu vandrar jag genom Big Brothers hus
Genom tv-rutan av ytlighet och mediabrus
Livet är dokusåpa om sex och gnat
Men under det guppande täcket börjar vårt nu


För jag smeker mig igen, ja jag pillar där igen
När jag ser in i min våta mussla när du är inuti mig
En som smeker sig igen, ah jag tillfredställer mig själv igen
Det bultar i mitt sköte av tankar på en snorre i min mus


 



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards