retard-messiah

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

FILMVAL OCH ANNAT FÖR DET PERFEKTA FÖRSPELET

Av Paul Karlsson - 22 mars 2012 22:50

VARIATION GER ETT BERIKAT SEXLIV


Uppstarten har varit en väldigt lång transportsträcka för mig från det att jag hade en mer seriös relation senast. Har bara haft en relation som man kan kalla för ett förhållande. Efter det varit förälskad och de gångerna har jag varje gång blivit bränd. Så jag tror inte på det där med kärlek längre. Ändå tycker jag att romantik är fint trots att det jag söker oftast är sex eftersom jag känner mig för trasig inombords för att inleda något seriöst.

Jag väljer därför att skriva om att hoppa över allt det med det utdragna förspelet som att lära känna varandra och bli tillsammans. Jag går istället direkt på situationen då man har för avsikt att ha sex med varandra. Jag utgår ifrån mig själv och vad jag tycker att är mysigt och vad som gör mig kåt.

Eftersom jag är en filmnörd så kommer fokuset att glida in på valet av film för den perfekta sexdejten enligt mig. Men innan jag kommer dit i denna text så finns det viktiga faser att först gå igenom. Först och främst kan man ju laga lite mat tillsammans som ger lite tid för småprat och hångel. Sen kan kanske  börja titta på en film i skenet av levande ljus medan man äter. Jag personligen skulle välja någon film gjord av Tim Burton eller någon fantasy film.

En film ska jag till att börja vill avråda från att se i detta sammanhang. Och det är "The Human Centipede". Sjukt rolig film, men den kan frambringa kräk reaktioner då man sitter och äter. Och har man kräkts så är nog tyvärr all den erotiska stämning slut som man hade från början. Och hårdporr kan jag också avråda. I alla fall är inte jag någon som tänder på den typen av film mer än i studiesyfte då jag är ensam.

Vad jag istället skulle gå igång på är följande filmer som konstnärligt vackra och inte så grova filmer med erotiskt tema:

SUMMER LOVERS
En romantisk komedi från 1982. Mycket nakenbad och triangeldrama i vackra grekiska miljöer. Peter Gallagher och Daryl Hannah gör huvudrollerna i denna vackra film.

SIRENS
Ett drama från 1993 med bla Hugh Grant och Elle Macpherson. Mycket inslag av nakna vackra kvinnokroppar i vackra australiska miljöer.

EMMANUELLE
En serie med erotiska berättelser som förr i tiden gick under sena kvällar på TV4. Vackert, mycket naket och sexuellt, men aldrig grovt eller osmakligt som porr.  Mer konstnärlig erotik med andra ord.

Sen går jag förstås också igång på det mesta i filmväg som Angelina Jolie medverkar i. Så om man av en händelse kanske dejtar en bisexuell tjej med samma intresse av Angelina så kanske någon av hennes filmer kan vara det perfekta filmvalet.


Detta var några tips på filmval som kan funka. När man har passerat den fasen kan man på allvar börja kyssas om man inte redan börjat under filmen. Långsamt börja smeka av varandra kläderna. Utforska varandras kroppar med händer och tunga. Kanske massera varandra med oljor. Gå ner oralt på varandra. Sen utforska alla de ställningar man kan komma på för att ge varandra de bästa möjliga orgasmerna och sexuell upplevelserna.Sexleksaker kan också få medverka för att ge extra krydda åt sexlivet.

Avslutningsvis vill jag också tillägga att jag inte alltid vill ha förspelet. Men när man lär känna en ny person vill jag det första gången. Sen får gärna min kvinnliga partner visa hur mycket hon åtrår och vill ha mig genom att slita av mig kläderna och kasta ner mig på sängen för att vi sedan ska knulla med hårda tag.

Ibland är det mysigt med ömhet och ibland är förspel trevligt. Variation ger ett mer berikat sexliv.


 

 
 
Odd Valdemar

Odd Valdemar

15 juli 2016 10:54

For att hitta sexpartner använder jag Fastfoxx.som, har funnit att det är lättast att hitta seriöse där.

http://fastfoxx.com

Paul Karlsson

6 augusti 2016 02:50

ja ok. det är inte jag intresserad av.

 
Kurt

Kurt

13 juli 2019 00:17

Bra inlägg! :)
Hmmm, jag letar efter något (se chat ovan) eller någon annan?

http://foxaff.com/public/DXB117BJ5nigWZS

Paul Karlsson

13 juli 2019 16:06

ok trevligt att höra att inlägget var uppskattat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul Karlsson - Onsdag 17 april 15:57

  BACK TO BLACK   Artisten och ikonen Amy Winehouse har nu fått sin historia berättad i filmen “Back To Black" som jag har var på bio och sett. Jag ska därmed berätta vad jag tyckte i denna recension. Men först lite om handlingen. Fil...

Av Paul Karlsson - Torsdag 4 april 18:31

  GHOSTBUSTERS: FROZEN EMPIRE   Ghostbusters franchisen har efter framgången med den senaste delen “Ghostbusters: Afterlife” fått sin fortsättning med filmen “Ghosbusters: Frozen Empire”. Den filmen har jag varit och s...

Av Paul Karlsson - Torsdag 28 mars 15:50

  GODZILLA X KONG: THE NEW EMPIRE   MonsterVerse-franchisen om Godzilla och King Kong har nu fått sin fortsättning med filmen “Godzilla x Kong: The New Empire” som jag nu har varit sett på bio. Jag ska därmed berätta vad jag tyckt...

Av Paul Karlsson - Onsdag 13 mars 18:21

  MAY DECEMBER   Filmen “May December” som fick en Oscarsnominering i kategorin bästa originalmanus har jag nu varit och sett på bio. Jag ska därmed nu berätta med denna recension vad jag tyckte. Men först ska jag berätta lite om ...

Av Paul Karlsson - Torsdag 7 mars 16:23

  DEN SISTA RESAN   Radarparet Filip och Fredrik är högaktuella med en ny film som heter “Den Sista Resan”. Den filmen har jag varit och sett på bio och ska med denna recension berätta vad jag tyckte. Men först lite om handlingen....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards