retard-messiah

Alla inlägg under februari 2012

Av Paul Karlsson - 4 februari 2012 23:13

BIDRAG 7
THORSTEN FLINCK & REVOLUTIONSORKESTERN - JAG RESER MIG IGEN


Hehe, när det gäller Thorsten Flinck vet man inte vad man har att förvänta sig. Han är bra skådespelare och vet hur man tar en scen. Musikaliskt har jag bara hört hans debutalbum som jag tyckte var ganska hyfsat bra eftersom han hade intressanta duett partners i vissa av låtarna. Jag tyckte helt klart att han levererade. Förvisso med den där förväntade påtända looken som han alltid har. Men jag tyckte det lät riktigt bra på ett gammalt hederligt proggigt vis som hade gett Ulf Dageby orgasm. Jag gillade det jag såg och hörde.


 

Av Paul Karlsson - 4 februari 2012 23:05

BIDRAG 8
LOREEN - EUPHORIA

Ett mycket vackert scenframträdande och en enastående klänning Loreen iklädde sig för kvällen. Det var så vackert alltihop att man glömde låten. Men andra gången man fick lyssna på den så var jag såld. Underbart vacker röst hon har kvinnan som var nykomling förra året.



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards