retard-messiah

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Paul Karlsson - 15 februari 2012 22:25

RÖDHÅRIGA KVINNOR -
OM PALLE KULING SJÄLV FÅR VÄLJA!!

Ja så ligger det till!
Men om jag inte själv får välja så struntar jag i det där med hårfärg. Har bara hört att rödhåriga kvinnor ska ha ett eldigt temperament och att det även är något som innefattar ett eldigt sexuellt temperament. Hade gärna testat om de fördomarna stämmer.

Men som sagt så är det verkligen inget krav. Jag gillar blondiner och brunetter också, Men drömmar och fantasier har ju alla.

Fontänorgasm är också en sådan där sak som jag gärna finner en kvinna som kan få.

Sådana saker och egenskaper har inte direkt stor betydelse för mig. Det enda som verkligen är ett krav är att kvinnan ifråga inte är totalt humorbefriad. För det om något är väldigt avtändande.

Tändaren på bilden köpte jag idag då jag var och handlade lakritschoklad. Vackrare och mer eldigt tema på kan man nog inte finna på en tändare. Var bara tvungen att köpa den!


 

Av Paul Karlsson - 15 februari 2012 21:59

Nya vampyridéer är det slut på om man bortser från "Dark Shadows" som är en remake på en gammal tv-serie, men som kommer att bli något helt unikt ändå. Detta är däremot en remake som på klassiskt vis säkert är en remake. Men jag har hört mycket gott om den och Colin Farrell kan nog vara nice att se som en ondskefull vampyr i grannhuset. Något att sutta på tummen till ikväll.

(För övrigt ja det kanske ser lite konstnärligt ut med färgen på översta bilden. Men nej jag har ej redigerat den. Det är så min kamera tycker att en standard bild ska se ut. Rödaktig i nyansen. Ibland blir det även helsvart skärm, en halv bild eller bara en stor mängd diffusa pixlar. Har haft det problemet med kameran tidigare. Men då verkade det bara som att kameran hade fått en sjukdom eller något som gick över. Men nu är den likadan igen. Det går nog över snart!)


 

Av Paul Karlsson - 15 februari 2012 21:54

MMMMM, MARABOU!!!
LAKRITS!!! FINNS INGET GODARE. SALTLAKRITS BITAR I CHOKLAD. KAN INTE BLI BÄTTRE!!!
Jo de hade det kunnat! Detta är en limited edition choklad som tyvärr kommer att försvinna. Får handla upp hela lagret så att man får njuta så länge det går. Kanske man kan ha tur och hitta en golden ticket i någon av chokladkakorna. Eller är det bara på film som man kan ha sådan tur?


 



Av Paul Karlsson - 15 februari 2012 13:39

För er som inte förstod humorn i blogg inlägget nedan så får jag förklara. I Norge för ett tag sen pratades det om att det var brist på smör. Det kanske kan bero på att jag var där och åt upp allt smör och margarin jag kunde komma över. Jag är en fattig man och i Norge är glass dyrt. Så jag åt smör, margarin och flytande stekfett istället. På 2000-talet är det samma sak med mjöl här i Sverige. Så jag tänkte köpa 3 kilo mjöl och äta för att stilla min hunger. Så jag blev jätteglad då jag fick ett helt majsbröd att leva på i 2 dagar.

 

Av Paul Karlsson - 15 februari 2012 13:06






ETT KILO MJÖL!!!!


Är det inte en förträfflig dag? Det tycker i alla fall jag att det är. Därför skulle jag tidigare idag till affären och ha ett kilo mjöl. Då jag gick med på att han som arbetade i butiken fick sälja 3 kilo mjöl till mig så blev han glad. Därför fick jag ett majsbröd som bonus. Så jag slapp helt enkelt att baka ett eget bröd. Men mjölet hade jag planerat att äta för sig som det är.


 







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt låt i Melodifestivalen 2012?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards